zondag 16 januari 2011

From Twitter 01-16-2011



@eelko76 Ik heb betere dingen te doen dan iemand die het woord 'fascistisch' om niets gebruikt, te entertainen.
Gm
Soms lees ik wel eens mensen die klagen over hun gezondheid. Wat niet helpt is nacht aan nacht tot 2 uur twitteren.
De mensen die roepen tegen polarisatie te zijn polariseren daarmee. Of polariseer ik daarmee. Of polariseer ik daarmee. Of... #kretenzer
Krijg punthoofd van het zelfingenomen, zogenaamd weldenkend progressieve, 'midden' van vooral links vvd, d66, cda en rechts pvda.
Ik heb vernomen dat Rutte straks een vlaggetje van de VS mee heeft en live de Stars and Stripes gaat zingen in #buitenhof #afghanistan
Vandaag om 13u komen de corporatisten van de #vvd bij elkaar in societeit 'De Sjaak' om het geld van Henk en Ingrid te verdelen.
Mr. Obama, the pentagon here, you'll be glad to hear mr. Rutte is sucking up nicely to us in Bootenhof. #afghanistan
RT @thijskleinpaste: Rutte is een goede premier van het verkeerde kabinet.
Heb net compu van schoonvader opgeschoond en opnieuw geinstalleerd.
Mensen die ontslagrecht versoepelen en jeugdwerklooshied koppelen: alleen op zoek naar wegwerpwerknemers waar je makkelijk van af kunt.
Volgens mij gaat @ajboekestijn 50plus stemmen
But e^x^2 will RT @PeterGriffinn: Is f(x) = 6x + 1 really going to help you in life? No. Grab a beer.
Deze middag weer veel visite voor Skye9. Drukte neemt af...tot 4 februari, Alec3
RT @3VOOR12: The Black Atlantic kleurt met breed palet http://bit.ly/hq8G8Y
@DeRMulder nee hoor, want die zou ik toch nooit inhuren.
@DeRMulder Waar is de zang?
RT @sharon_dijksma: Goed dat minister Leers dit besluit heeft genomen. RT @telegraaf: Abiram niet uitgezet http://telegraaf.nl/s/8751811
@DeRMulder Klinkt goed.
Vroeger speelde ik dit spel heel veel Super Cobra: http://bit.ly/gqo5gX


Tweets copied by twittinesis.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten