zondag 23 januari 2011

From Twitter 01-23-2011



@JolienMarsman ja hoor, ik zag al dat er weer andere kapers op de kust zijn :-D
Finished abstract and article for my #research. Now only 500 tests left to grade :-D :-(
But not tonight of course.
Morgen gaan we bij vrienden eten, @jvandoornik is zo lief om op te passen.
I'm at Fam. P. Bokhove (De tip 29, Enkhuizen) http://4sq.com/gnlbKD
@Fenebrae Helaas wel, samen met vvd en cda. #corporatisme
Opvallend dat de #vvd volgens publiek 'de beste plannen heeft'. Terwijl ze toch een groot deel van de afgelopen jaren NL verkwanselde.
@chrisubels Van afgelopen 20j alleen laatste jaren niet, verder vvd met pvda en cda (op zelfgenoegzame toontje ga ik maar niet in) #afbraak
@Fenebrae Mee eens
@Fenebrae Snap ik, is alleen zonde van tijd en geld. Toch een beetje Mitterand-complex: iedereen wil een 'erfenis' nalaten.
@Fenebrae O ja, je zal er ook wel om gepest worden. Een beetje eens zijn met een SP-er... #tssssss :-D
@Fenebrae Ik verwacht ook dat de erfenis de puinhopen van solidariteit zijn #polarisatie #verdeelenheers
@Fenebrae Dat heb ik nou met #vvd ers maar ik ga voor de inhoud, niet voor polariserende clichees :-P
@Fenebrae Let op je brievenbus, en zet een emmertje klaar.
@Fenebrae En alweer eens ;-)
#utraja is dat de broer van #atreju ?
Kent iemand een waarderende uitspraak van GW tav. partijen anders dan die van hemzelf? 'De PVV trekt geen toppolitici': http://bit.ly/hThNjv


Tweets copied by twittinesis.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten